Klantenservice

Heb je een vraag voor ons? Neem dan contact met ons op door een mailtje te sturen naar [email protected]

 

 

[email protected]

1 Kortingscodes
1.1 Kan ik meerdere kortingscodes gebruiken bij mijn bestelling?

Je kunt bij het plaatsen van je bestelling één kortingscode per bestelling toevoegen. Het is niet mogelijke meerdere kortingscodes in te voeren.

1.2 Mijn kortingscode werkt niet, wat nu?

Dat is vervelend! Het kan dan zijn dat je kortingscode verlopen is, of dat je al een andere kortingscode hebt gebruikt. De geldigheidsduur van je kortingscode staat vermeld in de mail of het schrijven waar je de kortingscode hebt ontvangen. Is je kortingscode nog niet verlopen en heb je nog geen andere kortingscode gebruikt in de bestelling? Neem dan contact met ons op ([email protected]) zodat we je kunnen helpen.

 

2 Bestellen
2.1 Bestelling wijzigen en/of annuleren

Ben je na het plaatsen van je bestelling van gedachten veranderd over de gekozen wijn of wil je bijvoorbeeld nog iets lekkers toevoegen aan je bestelling? Dan kunnen wij de bestelling voor je aanpassen, mits deze nog niet ingepakt en verstuurd is. Stuur een mailtje naar [email protected] en we kijken graag met je wat we voor je kunnen doen. Het is niet mogelijk om zelf je bestelling te wijzigen in je account.

Wil je de bestelling annuleren? Dit kun je in je account zelf aangeven. Ook hiervoor geldt, dit kan alleen als we je bestelling nog niet verzonden hebben én als je een account hebt aangemaakt bij 40Wines. Heb je geen account? Geen probleem, stuur ons een mailtje en dan regelen we het graag voor je.

2.2 Bestelling volgen

Je kunt je bestelling volgen zodra deze ons magazijn heeft verlaten. Je krijgt per email van ons een track&trace link, waarmee je je bestelling kunt volgen. 

2.3 Zakelijke bestelling

Ook zakelijk kun je natuurlijk bij 40Wines terecht. Bij het aanmaken van een account kun je de bedrijfsnaam vermelden en op onze factuur staat altijd de btw vermeld. Ben je specifiek op zoek naar relatiegeschenken of andere mogelijkheden zoals bijvoorbeeld een proeverij? Stuur ons in dat geval een mail via [email protected], dan nemen we graag contact met je op om de mogelijkheden hiervoor door te spreken!

3 Levering
3.1 Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Na het plaatsen van je bestelling gaan wij natuurlijk zo snel mogelijk met je bestelling aan de slag! We proberen je bestelling binnen 1-2 werkdagen in te pakken en te verzenden. Als je bestelling eenmaal naar je onderweg is, dan krijg je per mail een track&trace link waarmee je de status van je bestelling kunt inzien. Je kunt de status van de levering van je bestelling ook volgen via "Mijn accounts", onder "Mijn bestellingen".

Helaas hebben wij nadat je bestelling ons magazijn heeft verlaten geen invloed meer op de levertijd.